برای کاپیتان بی جانشین ، جانشین پیدا می کنم
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

کد خبر : 59329     زمان ارسال : دوشنبه 28/09/1390 14:00

فتح‌الله‌زاده:

براي کاپيتان بي‌جانشين، جانشين پيدا مي‌کنم
 

مديرعامل باشگاه استقلال گفت: 3 ساعت با مجيدي صحبت کردم و او گفت وقتي توپ را مي‌گيرم چشمان "تيام" جلوي چشمانم مي‌آيد.


     بحث جدایی فرهاد مجیدی از استقلال به سوژه اصلی این روزهای فوتبال ما تبدیل شده و تنها کسی که می‌تواند در این زمینه اطلاعات لازم را در اختیار هواداران استقلال قرار دهد، کسی نیست جز مدیر عامل باشگاه استقلال.

علی‌فتح‌الله‌زاده در خصوص مسائل مختلف به ویژه جدایی فرهاد مجیدی صحبت‌های کاملی را انجام داده که متن این گفت‌وگو را در زیر می‌خوانیم:

* لطفا شفاف در مورد وضعیت فرهاد مجیدی صحبت کنید؟

مجیدی چند روز است تصمیم گرفته از استقلال جدا شود. او می‌گوید شرایط برای زندگی دخترش سخت شده است. متاسفانه فرهاد چیزی را مطرح می‌کند که در معذورات اخلاقی قرار گرفته‌ایم. پدر من هم می‌گفت فکر کن دخترت دچار مشکل شده آیا تو فوتبال را انتخاب می‌کنی یا دخترت را. انصافا در شرایط سخت و دشواری قرار گرفته‌ایم.

چند روز پیش حدود سه ساعت با فرهاد صحبت کردم. در این  15 سال حضورم سابقه نداشته که با یک بازیکن اینقدر صحبت کنم. از او خواهش کردم بماند چون فرهاد تنها یک فوتبالیست نیست، او دوست ما است و من سال‌ها با او کار کردم و بین ما رابطه عاطفی برقرار است.

یک زمان‌هایی انسان در موقعیت‌هایی قرار می‌گیرد که نمی‌تواند مطابق میلش حرکت کند. اما به مجیدی گفتم تو اصلا تصور نکن که اسیر ما هستی و فکر کن که آزادانه می‌توانی از استقلال جدا شوی. چون او خودش را به ما ثابت کرده است.

* به هر حال مجیدی یک بازیکن معمولی نیست...

او خودش هم این مسائل را می‌داند و مدیون هواداران استقلال است. به فرهاد گفتم ما به تو احتیاج داریم و می‌خواهیم قهرمانی دو جام را با تو تجربه کنیم. همه چیز را به او واگذار کردم. اگر برگشت که هیچ و اگر برنگشت بلافاصله دست به کار می‌شوم. هر چند این کار خیلی سخت است اما هواداران ناراحت نباشند و ما بلافاصله برای مجیدی بی‌جانشین، یک جانشین پیدا خواهیم کرد.

* به نظر می‌آید تسلیم شده‌اید؟

نه نه، تسلیم نشدم. تا دقیقه آخر امیدوارم او برگردد اما از حالا به فکر بازیکن هستم.

* مجیدی در آخرین مکالمه‌اش با شما چه گفت؟

او به من گفت شاید شما از من راضی باشید اما من از خودم راضی نیستم. در زمین مدام به فکر "تیام" هستم و وقتی توپ را می‌گیرم چشمان "تیام" جلوی چشمانم می‌آید. احساس می‌کنم مجیدی با این تفکرات تمرکزش را در زمین از دست می‌دهد.
من تلاش خود را انجام می‌دهم اما نباید دست روی دست بگذارم چون زمان کمی داریم و تلاش می‌کنیم جایگزین مناسبی برای او پیدا کنیم.

* نظر آقای مظلومی چیست؟

ایشان هم خیلی ناراحت است و قبول نمی‌کند. ما هم جای او باشیم با چنین شرایطی کنار نمی‌آییم. من می‌دانم که فرهاد چقدر به فکر "تیام" است اما دختر او دختر ما هم به حساب می‌آید و از او می‌خواهم فکر میلیون‌ها جوانی که در اینجا منتظرش هستند، باشد. از فرهاد می‌خواهم سه چهار ماه سختی را تحمل کند و بعد هر کاری که دلش می‌خواهد انجام دهد و ما هم استقبال می‌کنیم.

* شایعه شده فرهاد مجیدی پیشنهادی از یک تیم قطری دارد و به همین خاطر این موضوع را با شما در میان گذاشته و قصد دارد از استقلال جدا شود؟

این مسئله صحت دارد. البته بحث دختر او اولویت اصلی‌اش است. مجیدی دیشب به من زنگ زد و گفت قصد دارد با یک تیم قطری مذاکره کند ولی قول داد که همه چیز را به من منتقل کند. حتی گفت در کنار "تیام" است و می‌خواهد با او به قطر برود و پس از مذاکرات من را در جریان بگذارد.

* بگذریم. داستان جاسم کرار به کجا رسید، ظاهرا قصد شکایت دارید؟

ما به این بازیکن گفتیم به تهران بیاید چون وقتی پول می‌گیرد باید به تعهداتش عمل کند. فوتبال قانون دارد. به مدیر برنامه‌های او هم اخطار دادیم و تا چند روز صبر می‌کنیم. اگر کرار به تهران نیاید، با دردسر مواجه می‌شود.

* تکلیف ولید علی چه شد؟

قرار است نماینده او این هفته به تهران بیاید ولی شخصا دوست دارم او به جمع ما بازگردد. ولید علی بازیکن خوبی است اما مشکلات خانوادگی دارد. احتمالا این هفته یا او کلا از جمع ما جدا می‌شود و یا تکلیفش را برای برگشت مشخص می‌کند.

* این روزها بحث حضور عنایتی در استقلال مطرح شده، این موضوع چقدر صحت دارد؟

عنایتی یکی از گزینه‌های ما است و در صورتی که به جمع‌بندی نهایی برسیم با باشگاه صبا مذاکره می‌کنیم.

* بازیکن جدیدی مدنظر ندارید؟

این روزها به فکر یک مدافع خوب و یک مهاجم سرزن هستیم که اگر مجیدی برنگشت مشکلی به وجود نیاید اما ما همچنان منتظر فرهاد هستیم.

* از عملکرد تیم‌تان در نیم فصل راضی بودید؟
اگر اشتباه نکنم بهترین نتیجه لیگ را در همه ادوار کسب کردیم چون با 6 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم قهرمان نیم فصل شدیم. من از تیمم راضی هستم ولی می‌توانستیم امتیازات بیشتری بگیریم اما از آن سو هم باید این را در نظر گرفت که به نیمه نهایی جام حذفی رسیده‌ایم و کار بزرگی انجام دادیم.

می‌دانم در نیم فصل دوم کار سخت‌تری داریم. انصافا من شرمنده کادر فنی هستم و از تمام کارکنان باشگاه، بازیکنان و هواداران تشکر می‌کنم که در نیم فصل یار و یاور ما بودند و با کمبودها ساختند. از هواداران هم اندکی گله دارم چون در بازی آخر استقبال خوبی نکردند. ما به حضور بیشتر آنها احتیاج داریم و باید در کنار آنها دلگرم باشیم. به بازیکنان امسال پول آنچنانی ندادیم و امیدواریم این هواداران از این بازیکنان حمایت کنیم.

* انتخابات فدراسیون عقب افتاده و اتحادیه باشگاه‌ها با این مسئله مخالفت کرده است. فکر می‌کنید چه کسی گزینه بهتری است و آیا با نظر قلعه نویی مبنی بر تشکیل اتاق فکر موافق هستید یا خیر؟
سؤال دوم شما را اول پاسخ می‌دهم. پیشنهاد خوبی است که رؤسای قبلی بیایند و اتاق فکر تشکیل دهند. وقتی ما مسئول هستیم همه چیز خوب است اما وقتی می‌رویم همه می‌شویم اپوزیسیون. باید از امثال عابدینی‌، صفی‌زاده، پهلوان، نوآموز و دیگران استفاده کرد. چه اشکالی دارد آنها در اتاق فکر باشند. ما هم در استقلال این کار را انجام می‌دهیم. من از نظر اولیایی، قریب و امثال آقامحمدی‌ها استفاده می‌کنم.

در مورد انتخابات باید بگویم کفاشیان گزینه مناسب‌تری است چون در این 4 سالی که ایشان آمده، اتفاقات جدیدی رخ داده است. مثلا رئیس فدراسیون مثل سابق تمام اختیارات را ندارد ولی حالا انتخابات به این شکل انجام می‌شود. اینها اتفاقات جدیدی است اما 4 سال انصافا فرصت مناسبی برای ارزیابی یک رئیس نیست.

اگر کفاشیان نامزد نشود من کاندیدای ریاست می‌شوم اما اگر ایشان رئیس باشد هرگز این کار را نخواهم کرد. ما اگر از ثبات مدیریت صحبت می‌کنیم باید پای حرف‌مان بایستیم.
من برای همه احترام قائل هستم و اگر مجمع به کسی رای داد در هر شرایطی باید به آن احترام بگذاریم. چون این فوتبال متعلق به مردم و مجموعه است.

* بازیکن اخلاق را هم انتخاب کردید؟

یک هیئت را تشکیل دادیم که کیانوش رحمتی با اکثر آرا انتخاب شد. من به او تبریک می‌گویم چون بسیار باانگیزه و باتلاش در استقلال کار کرد و شایسته این انتخاب بود و امیدوارم ما هم از لحاظ مالی از خجالت او درآییم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها